Opći uvjeti poslovanja

Möbel Land WEB SHOP, Slavonska avenija 19B, 10132 Zagreb 

 

OPĆI UVJETI POSLOVANJA 

SADRŽAJ

  1. UVJETI KUPNJE
  2. NARUČIVANJE, POSTUPAK NARUČIVANJA I SKLAPANJE UGOVORA
  3. PRAVO NA OTKAZIVANJE NARUDŽBE
  4. REZERVACIJA I DOSTAVA U Möbel Land SHOP
  5. NAČINI PLAĆANJA I POKLON BONOVI
  6. CIJENA, DOSTAVA I TROŠKOVI DOSTAVE
  7. VLASNIŠTVO
  8. POVRATZAMJENARASKID UGOVORA I UPUTE
  9. REKLAMACIJE
  10. ZAŠTITA PRIVATNOSTI
  11. PRIKUPLJANJE OSOBNIH PODATAKAGOOGLE ANALYTICSPOSLOVNA ZAŠTITA PODATAKAPRIMJEDBE I PRIGOVORION-LINE RJEŠAVANJE SPOROVA
  12. NAPOMENE
  13. VERZIJA ZA POHRANJIVANJE I ISPIS

Opći uvjeti poslovanja odnose se na sve narudžbe i isporuke između Möbel Land d.o.o. ., Möbel Land WEB SHOP i njezinih Kupaca koji kupuju putem web shop-a www.mobel-land.hr Uvjeti poslovanja i korištenja podliježu Zakonu o zaštiti potrošača te Zakonu o obveznim odnosima.

1.    UVJETI KUPNJE

Ovi uvjeti kupnje definiraju postupak naručivanja, plaćanja, isporuke i povrata odnosno reklamacije proizvoda ponuđenih na našim internet stranicama. Isporučitelj (Prodavatelj) robe ponuđene na ovim stranicama je Möbel Land d.o.o. Möbel Land WEB SHOP,Slavonska avenija 19B, 10132 Zagreb, OIB: 70791938738, MB:02456974, a Kupac robe je posjetitelj internet trgovine koji odabere barem jedan proizvod, popuni elektronski formular narudžbe i pošalje ga Prodavatelju. Korištenjem ovih internetskih stranica Kupac potvrđuje da je upoznat i suglasan s Općim uvjetima. www.mobel-land.hr je registrirana domena tvrtke Möbel Land d.o.o.

2.    NARUČIVANJE, POSTUPAK NARUČIVANJA I SKLAPANJE UGOVORA  

Naručivanje robe moguće je 24 sata na dan, 7 dana u tjednu. Za internet narudžbe cjenik dostave je prema važećem cjeniku.

Postupak naručivanja:

- Möbel Land WEB SHOP svojim kupcima nudi namještaj, kućne potrepštine, mali kućanski aparati i ugradbenu tehniku.

- Klikom na proizvod kupcu se prikazuju detalji proizvoda. Klikom na simbol košarice proizvod se dodaje u košaricu.

- Gore desno na web shop-u simboličan je prikaz košarice. Klikom na to polje kupcu se prikazuju trenutno izabrani proizvodi te po potrebi može izvršiti promjene.

- Kada je Kupac siguran da želi završiti svoju kupnju može kliknut na dva polja – REZERVIRAJ ILI NA BLAGAJNU. Ako Kupac klikne na opciju REZERVIRAJ sadržaj košarice dostavlja se u odabrani Möbel Land  shop. Rezervacija i dostava u Möbel Land  shop objašnjena je točkom 4. Općih uvjeta poslovanja. Kada Kupac klikne na opciju NA BLAGAJNU sadržaj košarice šalje se na njegovu adresu. Kupac kupnju može izvršiti kao registrirani korisnik ili kao neregistrirani korisnik što se odabire u ovom koraku. Kupac se može registrirati svojim postojećim korisničkim imenom i lozinkom koristeći svoje spremljene podatke ili se može registrirati kao novi Kupac.

- Klikom na opciju Nastavi Kupac dolazi do koraka gdje upisuje Ime i prezime, Ulica i kućni broj, Mjesto, Poštanski broj, Država, Broj telefona i E-mail. Svi podaci osim E-maila su u ovom koraku obavezni. Kupcu koji je registriran navedena polja su unaprijed popunjena.

- Za sljedeći korak ponovno se klikne na opciju NA BLAGAJNU i Kupac tu odabire način plaćanja. Načini plaćanja definirani su pod točkom ODABERITE NAČIN PLAĆANJA. Kupac tu može upisati adresu dostave ako je drugačija od adrese računa i dodatne informacije. Kada se Kupac odluči za način plaćanja klikne na opciju Nastavi.

- Kupac sada dolazi do koraka PLATI i Kupac ovdje može vidjeti odabrani način plaćanja, svoje osobne podatke, adresu za dostavu i adresu za naplatu. Kupovinu je moguće ostvariti uz potvrdu kupca da je prethodno pročitao i razumio Opće uvjete poslovanja te da je na iste pristao i da je upoznat da je to narudžba s obvezom plaćanja. Kupac mora potvrditi klikom pored „Shvaćam da prilikom naručivanja imam obavezu izvršiti plaćanje za naručenu robu“ i „Prihvaćam opće uvjete poslovanja“.

- Klikom na opciju PLATI Kupac zaključuje narudžbu.

- Kupac na e-mail prima automatiziranu potvrdu o narudžbi (Potvrda o narudžbi). Ukoliko Kupac nije zaprimio potvrdu kupnje putem e-maila dužan je kontaktirati prodavatelja na adresu e-pošte info@mobel-land.hr ili na broj telefona +385 1 5561-827 svaki radni dan od 8 - 16:30 sati.

Ugovor s Möbel Land WEB SHOP-om se realizira onog trenutka kada Möbel Land WEB SHOP potvrdi uplatu kupcu, pošalje naručeni proizvod i potvrdi slanje kupcu. Slanje robe se potvrđuje putem e-maila u kojemu se kupcu također dostavlja račun i dostavnica za obavljenu kupnju fizičkim osobama ili račun-otpremnica za obavljenu kupnju pravnim osobama.

  3.    PRAVO NA OTKAZIVANJE NARUDŽBE

U slučaju da naručeni proizvod nije na raspolaganju ili se iz bilo kojeg razloga ne može isporučiti, Prodavatelj će kupca obavijestiti (elektroničkim putem, pismenim putem ili telefonski) o navedenome. Kupac tada može prihvatiti novi rok isporuke, otkazati narudžbu ili odabrati neki drugi proizvod. Odluči li se Kupac na otkazivanje narudžbe, Prodavatelj će mu vratiti novac najkasnije u roku od sedam radnih dana od kada je nastupilo zakašnjenje. Ako se Kupac odluči raskinuti ugovor prije nego je proizvod poslan na dostavu povrat sredstava bit će izvršen u roku od sedam radnih dana, kao i ako Kupac odluči otkazati narudžbu nakon što je ista poslana na dostavu a po primitku povrata te narudžbe od strane kupca. Navedeno otkazivanje i povrat uplaćenog iznosa vrijedi za narudžbe plaćene putem kreditne kartice, općom uplatnicom ili Internet bankarstvom.

4.    REZERVACIJA I DOSTAVA U MÖBEL LAND WEBSHOP

Ako Kupac želi izvršiti rezervaciju putem web shopa, odabire željeni artikl i veličinu, stavlja ga u košaricu te odabire opciju REZERVIRAJ. Najviše se može rezervirati tri artikla. Nakon toga odabire se Möbel Land shop u koji Kupac želi da dostavimo rezervirani artikl i ostavlja svoje osobne podatke. Nakon što odabrani artikl stigne u Möbel Land shop, Kupac se kontaktira telefonski ili putem e-maila. Potvrdu o rezervaciji Kupac zaprima putem e-mail obrasca (Potvrda o rezervaciji). Plaćanje rezerviranog artikla obavlja se u Möbel Land shopu prilikom preuzimanja artikla, a ako rezervirani artikl kupcu ne odgovara iz bilo kojeg razloga on nema obavezu kupnje. Rezervirani artikl ne ulazi u akcijske popuste ako u prodavaonicu stigne nakon isteka akcije.

5.    NAČINI PLAĆANJA

Kupac plaćanje može izvršiti kreditnom karticom (jednokratno ili na rate), debitnom karticom (jednokratno), općom uplatnicom ili Internet bankarstvom. Kupac plaćanje karticama izvršava preko T-com PayWay sustava i autorizacija se vrši automatski. Nakon uspješno obavljene autorizacije Korisnik zaprima putem e-mail pošte potvrdu je li autorizacija izvršena uspješno/neuspješno. Ovisno o vrijednosti proizvoda i tehničkim mogućnostima Kupcu će biti omogućeno plaćanje kreditnim karticama na rate na dostupnim karticama.

 Kreditne kartice kojima se može platiti su: MasterCard, Visa, PBZ Card Premium, i Diners. Kod plaćanja kreditnom karticom račun kupca nije automatski terećen. Račun se tereti unutar jednog tjedna po izradi računa. Uslugu sigurnog Internet poslovanja nudi T-Com PayWay. Uplate općom uplatnicom mogu se izvršiti na šalteru Pošte, Fine, banke i sl. ili Internet bankarstvom. Ako Kupac odabere način plaćanja općom uplatnicom ili Internet bankarstvom proizvod se šalje tek kada Kupac izvrši plaćanje. Preporučujemo plaćanje u roku od 3 dana od dana primitka potvrde narudžbe kako bi izbjegli moguću rasprodaju robe.

Plaćanje kreditnim karticama:

PBZ CARD PREMIUM: od 2-24 rate, BESKAMATNO (od min. 500,00 Kn) potrošački kredit 24-60 rata, god.kamata od 7.35% (od 1.000,00 -100.000,00 Kn)

DINERS: od 2-36 rata, BESKAMATNO (od min. 500,00 Kn)

ZABA MAESTRO: od 2-24 rate, BESKAMATNO (od min.200,00 - 60.000,00 Kn) ZABA MASTERCARD VISA: od 2-36 rate, BESKAMATNO (od min. 500,00 Kn) potrošački kredit 2-36 rata, god. kamata od 9.90% (od 1.000,00 -60.000,00 Kn)

PBZ MAESTRO I VISA: od 2-36 rata, BESKAMATNO (od min. 500,00 Kn)

ERSTE MAESTRO PLUS: od 2-12 rata, BESKAMATNO (min.200,00 - 99.999,99 Kn) jednokratno plaćanje moguće je s odgodom do max.90 dana od dana transakcije.

OTP MASTERCARD I VISA: od 2-12 rata, BESKAMATNO (od min. 600,00 Kn) potrošački kredit 3-24 rate, god. kamata od 10,29% (od 1.000,00 -20.000,00 Kn)

RBA MASTERCARD I VISA, CIRRUS/MAESTRO: od 2-12 rata, BESKAMATNO (min.500,00 - 30.000,00 Kn).

 

Bankovni podaci za plaćanje općom uplatnicom ili internet bankarstvom:

Platitelj: 1. Ime i prezime kupca, Adresa  

2. Primatelj: Möbel Land d.o.o. Slavonska avenija 19B, 10132 Zagreb

3. Model: 05 4. IBAN: HR4224070001100063590

5. Poziv na broj odobrenja: (vaš ID webshop narudžbe) 

6. Opis plaćanja: Web shop 

 

6.    CIJENA, DOSTAVA I TROŠKOVI DOSTAVE

Sve cijene izražene su u kunama i uključuju porez na dodatnu vrijednost i dodatne troškove dostave. Dostava proizvoda moguća je isključivo unutar područja Republike Hrvatske. Dostava je se naplaćuje prema važećem cjeniku za shop dostavu koja se automatski prikazuje kada su upisani podaci za dostavu. Dostava na otoke i dubrovačko-neretvansku županiju na upit. Upit za dostavu na otoke i dubrovačko-neretvansku županiju se može poslati prije narudžbe na e-mail webshop@mobel-land.hr. Dostava robe vrši se dostavnim službama ili vlastitom dostavnom službom. Važeći cjenik za webshop dostavu preuzmite ovdje.

Naručeni proizvodi dostavljaju se do kolnog ulaza. Prilaz ulazu mora biti slobodan, u suprotnom dostava se vrši do najbliže točke na kojoj je istovar moguć. Dostava se obavlja na području cijele Hrvatske, uključujući i otoke.

Rok za dostavu je 3-7 radnih dana, za otoke i dubrovačko-neretvansku županiju 7-14 dana osim u izvanrednim situacijama kod kojih će stranka biti obaviještena o danima dostave. Subota i nedjelja nisu uključene u vrijeme dostave. Za narudžbe koje Kupac plaća putem opće uplatnice ili Internet bankarstvom rok počinje od trenutka kada Möbel Land  d.d. primi uplatu na svoj žiroračun, a za narudžbe koje Kupac plaća kreditnom karticom ili gotovinom prilikom preuzimanja rok za dostavu nastupa sljedeći radni dan od izvršenja narudžbe. 

Kupac je dužan prilikom preuzimanja robe provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavljaču koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Prodavatelj nije odgovoran za oštećenja koja se nalazi u domeni dostavne službe, ali će u dogovoru s njima osigurati uslugu kupcu i riješiti situaciju na zadovoljstvo kupca.

Roba je osigurana od gubitka u dostavi u vrijednosti do 3.000,00 kn, te ako Kupac nakon 15  dana od predaje narudžbe ne dobije nikakvu obavijest ili isporuku od Prodavatelja, odnosno od poštanske službe, mora obavijestiti Prodavatelja kako bi isti mogao poduzeti radnje da se pošiljka nađe ili pošalje zamjenska

7.    VLASNIŠTVO

Naručeni proizvodi ostaju u vlasništvu Möbel Land  WEB SHOP-a do potpunog podmirenja iznosa narudžbe te Kupac nije u mogućnosti raditi preinake i slične radnje bez suglasnosti Möbel Land WEB SHOP-a.  

8.    POVRAT – ZAMJENA ILI RASKID UGOVORA I UPUTE

Kupac ima pravo na povrat proizvoda u roku od 14 dana (od datuma isporuke zadnjeg proizvoda iz narudžbe)  bez navođenja razloga ako naručeni proizvod ne odgovara. Kada Kupac vraća robu ima dvije mogućnosti: zamjenu za neki drugi proizvod ili povrat uplaćenog iznosa (jednostrani raskid ugovora).

8.1.    ZAMJENA

Kupac može zamijeniti proizvod u roku od 14 dana (od datuma isporuke zadnjeg proizvoda iz narudžbe) bez navođenja razloga za bilo koji drugi proizvod iste, manje ili veće cijene. Kada je cijena zamjenskog proizvoda manja preplaćeni iznosa vraća se Kupcu na onaj način na koji je Kupac izvršio plaćanje, a kada je cijena zamjenskog proizvoda veća Kupac i Prodavatelj će se dogovoriti oko načina na koji Kupac želi izvršiti doplatu. Kada Prodavatelj zaprimi proizvod koji Kupac vraća, a Kupac želi zamjenski proizvod, Prodavatelj mu ga je dužan isporučiti u roku od 3-10 radnih dana od dana kad je zaprimio povrat i trošak dostave plaća kupac. Prilikom povrata potrebno je proizvod vratiti u originalnoj ambalaži s deklaracijom i neoštećen na adresu Möbel Land shop-a iz kojega je proizvod bio poslan. Kupac je odgovoran za umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda a koje je rezultat njegova korištenja i rukovanja. Kupac može Prodavatelja obavijestiti o namjeri zamjene putem telefonima 01/5561-827 i 01/5561-827, e-mailom info@mobel-land.hr. 8.2.    RASKID UGOVORA I UPUTE Kupac također može bez navođenja razloga u roku od 14 dana (od datuma isporuke zadnjeg proizvoda iz narudžbe) vratiti proizvod i tražiti povrat uplaćenog iznosa, tj. jednostrano raskinuti ugovor.

Kako bi Kupac mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid ugovora mora o svojoj odluci obavijestiti Prodavatelja prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom, telefaksom ili elektroničkom poštom u kojoj će navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, adresu elektroničke pošte.

Kupac proizvod vraća bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je uputio odluku Prodavatelju o jednostranom raskidu ugovora. Prodavatelj će povrat novaca izvršiti nakon što zaprimi povrat proizvoda ili nakon što Kupac dostavi dokaz da je proizvod poslan Prodavatelju u roku od sedam radnih dana. Povrat uplaćenog iznosa vrši se  na isti način na koji je Kupac izvršio uplatu.

Troškove povrata proizvoda snosi Kupac, a proizvod vraća bilo kojom dostavnom službom koja mu je najprihvatljivija ili osobno u onaj Möbel Land  shop iz kojega mu je on i poslan. Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti proizvoda koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti proizvoda.  

Prodavatelj je dužan, bez odgađanja, kupcu dostaviti potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora elektroničkom poštom. Prodavatelj i Kupac će se izravno i suglasno dogovoriti o svim pitanjima, a ako Kupac nije zadovoljan ishodom može podnijeti privatnu tužbu.

  1. Kupac ima pravo na reklamaciju ako dođe do oštećenja na proizvodu. Kupac nema pravo na reklamaciju je došlo do fizičkog oštećenja od treće strane a ne prodavatelja. Reklamacije se zaprimaju pismenim putem na mail: info@mobel-land.hr ili na adresu Slavonska avenija 19B, 10132 Zagreb – Za web shop reklamacija. Kupac ima pravo na reklamaciju godina dana od datuma kupnje. Prije slanja proizvoda na reklamaciju, proizvod je potrebno očistiti i napisati pismeno obrazloženje o razlogu reklamacija. U slučaju reklamacije Kupac vraća proizvod Prodavatelju na trošak Prodavatelja. Prodavatelj je dužan u roku od 30 dana od dana primitka pisane reklamacije kupcu zamijeniti proizvod ako Prodavatelj ima robu na skladištu ili vratiti Kupcu cjelokupan plaćeni iznos uvećan za zatezne kamate, računajući od primitka pisane obavijesti o raskidu ugovora.  Kada Prodavatelj zaprimi proizvod, slijedi postupak kontrole kvalitete kako bi se utvrdilo o kakvom je oštećenju riječ i da li je mogući popravak. Rok za rješavanje reklamacija je 15 radnih dana od zaprimanja proizvoda na reklamaciju.
  2. Möbel Land WEB SHOP se obavezuje pružati zaštitu osobnim podacima Kupaca, tako da prikuplja samo nužne osnovne podatke o kupcima/korisnicima koju su nužni za ispunjenje naših obveza; informira kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito daje kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Preuzmite opće uvjete poslovanja ovdje. 
  3. Möbel Land WEB SHOP može prikupiti određene podatke o vašim posjetima, kao što je naziv vašeg dobavljača internetskih usluga i Internet Protocol (IP) adresu preko koje pristupate Internetu; datum i vrijeme vašeg posjeta web-odredištu; stranice koje ste gledali dok ste bili na web-odredištu i internetsku adresu web-odredišta s kojeg ste se izravno povezali na naše web-odredište. Ovi se podaci koriste za poboljšanje i administraciju web-odredišta te analizu trendova.

 12.    GOOGLE ANALYTICS

Na web stranicama mobel-land.hr u svrhu uvida u statistiku posjećenosti koristi se Google Analytics, usluga web analize Google Inc. (Google) Google Analytics omogućava uvid u posjećenost iz izvora kao što su pay-per-click mreže, e-mail marketing, display oglašavanje, web tražilice... Google ni u kojem slučaju neće dovesti Vašu IP adresu u vezu s ostalim Google podacima.

13.    POSLOVNA ZAŠTITA PODATAKA

Möbel Land d.o.o. radi u skladu sa zakonom i određenim odredbama zaštite podataka. Svi djelatnici Möbel Land  d.o.o. i Möbel Land web shopa te poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

14.    PRIMJEDBE I PRIGOVORI

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača Kupac može pisani prigovor podnijeti putem pošte, telefaksa ili elektroničke pošte. Na sve primjedbe i prigovore Prodavatelj će odgovoriti u roku od maksimalno 15 dana od dana kada zaprimi prigovor ili primjedbu. Adresa za pismeni prigovor: Möbel Land  d.o.o., Slavonska avenija 19B, 10132 Zagreb.

E-mail za prigovor: info@mobel-land.hr ili telefonom 01/5561-827, 01/5561-825.

U slučaju neriješenih prigovora potrošači se mogu obratiti:

 Sudu časti Hrvatske obrtničke komore, Ilica 49/II, 10000 Zagreb

ili na http://www.hok.hr/sud_casti

ili

Centru za mirenje pri Hrvatskoj obrtničkoj komori, Ilica 49/II, 10000 Zagreb

ili na http://www.hok.hr/centar_za_mirenje

15.    ON-LINE RJEŠAVANJE SPOROVA

Komisija Europske unije uvela je pravila o digitalnim ugovorima radi pojednostavnjenja i promicanja pristupa digitalnom sadržaju i internetskoj prodaji diljem EU-a, a novom internetskom platformom sada se jača povjerenje u kupnju putem interneta te tako daje važan doprinos strategiji jedinstvenog digitalnog tržišta EU-a. Platformi za rješavanje sporova putem Interneta Kupac može pristupiti klikom na ovaj link

16.    NAPOMENE

Zadržavamo pravo pogrešaka u opisima ili fotografijama artikala. Slike artikala na webshopu su simbolične.

17.    VERZIJA ZA POHRANJIVANJE I ISPIS

Klikom na poveznice Kupac može isprintati ili spremiti na svoj medij verziju općih uvjeta poslovanja, obrazac za jednostrani raskid ugovora ili obrazac za zamjenu.

Preuzmite opće uvjete poslovanja ovdje.