Reklamacije

Kupac ima pravo na reklamaciju ako dođe do oštećenja na proizvodu. Kupac nema pravo na reklamaciju je došlo do fizičkog oštećenja od treće strane a ne prodavatelja. Reklamacije se zaprimaju pismenim putem na mail: info@mobel-land.hr ili na adresu Slavonska avenija 19B, 10132 Zagreb – Za web shop reklamacija. Kupac ima pravo na reklamaciju godina dana od datuma kupnje. Prije slanja proizvoda na reklamaciju, proizvod je potrebno očistiti i napisati pismeno obrazloženje o razlogu reklamacija. U slučaju reklamacije Kupac vraća proizvod Prodavatelju na trošak Prodavatelja. Prodavatelj je dužan u roku od 30 dana od dana primitka pisane reklamacije kupcu zamijeniti proizvod ukoliko Prodavatelj ima robu na skladištu ili vratiti Kupcu cjelokupan plaćeni iznos uvećan za zatezne kamate, računajući od primitka pisane obavijesti o raskidu ugovora.  Kada Prodavatelj zaprimi proizvod, slijedi postupak kontrole kvalitete kako bi se utvrdilo o kakvom je oštećenju riječ i da li je mogući popravak. Rok za rješavanje reklamacija je 15 radnih dana od zaprimanja proizvoda na reklamaciju.